uppe med tuppen

HUa hua, gårdagskvällen var mkt trevlig. massa örebroare, som iof inte va såå roliga. men men, jag å Eliten höll oss i min lägenhet å hade de skoj iaf. haha, Hur mår alla idag då? ja det e en bra fråga. Vissa började morgonen med en ibuprofen med en öl, andra gör som jag och bara tar en öl. Funkar det med. Känns lite som på midsommar när jah började midsommardagen med en macka och 3 Smirre=) haha de va tider de!!
Jag tror att jag har en pojkvän som e väldigt klen asså, medan jag sitter här p ölar å städat å allt så ligger han som en död fisk i sängen, illa illa. Kanske bara behöver lite mat så blir de bra *hoppas hoppas*
Ska snart sätta igång med att köka obo'y oxå, ska ju ha den tillsammans med Minttu i våra fina termosar. mer som ska fixas för dagen då? Hmm, ja först ska jag väl få liv i Per, haha, sen ska vi ner till Donken oxå för en riktigt fyllefrulle. Skulle käka på Hotellet men vi gav upp den tanken rätt så fort..


Så skåpl för alla fulla och glada och ha en riktigt trevlig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback