Torsdag

Jahapp, då var det redan torsdag, skönt tycker jag. Det innebär att det var min sista dag på praktiken, skönt det med. Jobbigt med så tidiga mornar och sena kvällar, ska bli skönt att leva studentliv nu i 5 veckor och faktiskt ha lite mer tid för varandra. Men med skola kommer det massa annat som måste fixas, en heldel uppgifter att göra har jag sett, 3 seminarium men tydligen ska det vara en rätt så soft kurs, får hoppas på det eftersom jag har endel att ta igen i form av om-omtentor. Jag e ju som sagt om-omtentan så vore dumt att bryta en trend. Så jäkla segt bara att inte klara av salstentor, få se om jag kan få hjälp me de å göra ngt åt saken...

Annars då? Händer inte mkt här. Kanske pallrar mig iväg på fest imorrn, få se om jag orkar, ska ju 'ndå upp tidigt på lördagen och modella, ska få håret fixat och allt. Lite skoj, första gången jag gör det så ska bli asskoj. Hoppas bara det blir fint, vill ju inte att de tar alltför mkt på längden, äntligen e håret långt å fint (nästan iaf, ngt slitet va, haha) å blond vill ja inte bli heller. Men det ska nog gå bra de här, litar på Stina, annars får hon stryk av mig!!

NU ikv hä'nder inte mkt, ska slappa lite till här med datorn innan jag kör en turnering med mig själv och spelar Wii hela natten. Somliga jobbar å blir rika, medan andra ligger hemma i soffan å mår bra å spelar Tv-spel. De e sånt jag kan leva med tror jag=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nattis, börja blogga igen!! Vill ju veta vad du har för dig!!! Kom igen då!

2009-05-26 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback