Tisdag

Nyvaken ligger jag här i min säng å slappar. va iof uppe med Per redan vid 5 då han skulle iväg å jobba, blää.. Men så skönt att lägga sig igen och somna om=) Mindre skönt att vakna nu med ångest i hela kroppen, det bara kryper i kroppen och tårarna e inte långt bort. Vet inte riktigt va som hänt, men ngt e de. Har ju iof vart en väldigt känslosam helg för mig, många nya känslor som poppat upp, men vete fan om de e de som spökar nu.. Å inte e jag ledig idag heller så jag kan lihha hemma å tycka synd om mig sj, nee, nu ska jag käka frulle snart, sen e det en hemtenta som måste bli klar idag. Å så förberedelser för ett jäkla skitseminarium (bokstavligen talat...) Bläää!!!

Vill inte, vill bara bädda ner mig under täcket och sova många timmar till, gärna tills P e hemma igen och kan göra mig gladare.. Men men, inte idag, nope, jobb till tio ikväll, skoj skoj=)

Hoppas ni känner er gladare å piggare än mig idag, ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback