Shopping

Ensam idag  med, mvad gör man då? Jo man drar ner på stan och shoppar, å gärna för pengar som man inte har heller. Mötte upp söta Anna-Lotta och tog en runda i den stora läskiga staden, haha. Jag hade lagt undan en så söt å fin top från H&M, e i shiffong å massa färger och mönster, en riktig "Nathalie topp" måste jag säga. Sen fick det bli en kort orange kofta till som matchar så fint. Hittade även ett par svarta pumps med lite klack som jag ska köpa imorrn. Enda kruxet e att jag blir lite för lång i den, men men, det e bara snyggt att va lång så de skiter jag i egentligen=) Man ska ju visa upp sina bra sidor, eller hur??

Annars har det inte hänt mkt idag, solen har skinit och det har vart så himlans skönt. Har suttit här med öppen balkongdörr och njutit av solens strålar som sprider sig i vardagsrummet. Termometern har visat hela 13 (!!!) grader, i solen visserligen, men ändå!! Å så jag bara längta efter den riktiga våren nu när man kan sitta ute på cafeér med en varm choklad och mysa med vännerna, snart så. LÄngtar oxå efter Paris nu, massor. Drar ner om 3  veckor, blir en lång weekend med Carro och Jonna såklart. Hoppas på värme så man kan ha alla sina fina vårkläder där, typ trenchen, nya svarta pumps, vårtunikor mm.. Snart så=)

Nu s ka jag iaf leka vidare, idag e jag en Desperate Housewife som har städat, diskat och ska laga en mumsig middag nu. Hoppas den blir god iaf, svårt att misslyckas när man e en sn bra kock som jag e=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback