Tacotorsdag

Torsdag idag då, värst vad veckorna går fort nu. Så fort jag är utan Dig går tiden så långsamt, mennu när vi äntligen kan ses så flyger tiden iväg. Aja, shit happens=) De senaste dagarna har varit så härliga, käkat god mat, haft en liten rödvinsfylla på tisdagskvällen, tagit långpromenader i kylan, e rätt rå skönt måste jag säga. Kylan biter i kinderna och det känns så bra i kroppen. igår var Vi på¨Ikea och lekte av oss lite, jag hittade några fina tallrikar som ja längtat efter, en ny lampa, ljus och vas och lite annats mått och gott. P, han kirra en sjysst Tv-bänk. han har ju haft sin Tv på golvet och de e ju inte de roligaste. Haha, lite komiskt var de när vi skulle få in hans hylla i bilen, de vart såå trångt å ja fick sitta med knäna upp i ansiktet typ=) haha, men men,det gick de iaf. Ska ta kort å visa hur fint det blir här hemma. När jag väl får hem mna saker. de står i hans bil, lite lat men e ju tungt att bära på massa saker! e jui ngen biff precis, men snart så=)

Ikväll e det Tacodinner som alltid på Dekår. Mirja kommer snart hit och vi ska la snacka lite skit och kasnke ta en öl om jag har tur. Sen hämtar vi upp Milla och rullar ner till Dekår för massa mat och skoj. P jobbar som vanligt å e la inte där föräns vid 8a så jag får stå ut, haha. Inte lätt inte när du e så underbar å fin. You´r my Biatch baby=)

imorrn då? jo men ska la till sjukan igen om jag orkar(vart där 2 dagar i rad nu..) imorrn ska ja iaf se om jag får lämna blod, vet ett kriterie som kan göra att ja inte får det men få se va domen blir. hoppas iaf att mitt HB gått upp, vart så himlans lågt under förra året så inte fått lämna alls=( Blää!
Juste, fest imorrn kväll oxå, förfest här i huset och sen drar vi ner till Dekår och kalasar! Ska bli skoj skoj det.

ha de en bra kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback