Måndag

Idag vaknade jag hos Mr X, så himlans skönt att få sova med varandra. Kom tillbaka till Eskilstuna i fredagskväll och han kom och hämta mig vid tåget. Mys, hade ju lagom mkt packning med mig så va skönt att slippa bära det hem till honom. En riktig gentleman de, haha
Helgen har bara vart skön å slapp, lite segt att bara ligga still nu när jag jobbat i två veckor å stått och gått konstant. Men vaf, måste ju varva ner oxå. 
Sitter i plugget nu oxå och hade tänkt at jag skulle plugga till tentan som e på fredag, men inser nu att jag glömt att anmäla mig tilld en! Suck, blir så tröttpå mig sj ibl. har oxå fått tebax en gammal tenta nu som ja inte fått godkänt på, har dock massa snälla kalsskompisar som kollat igenom tentan å sett att det finns lite fel som jag borde få poäng för, de e 2 poäng som saknas för att få godkänt.. suck!!

Annars då? jo ska väl ta en promenad idag, solen skiner ute och jag har ett sånt härligt pirr i kroppen. Vill bara hem å träffa dig nu och skratta och ha skoj=) Saknar dig redan men e ju en massa timmar kvar tills jag får träffa dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback