Måndag

Hallå hallå, första måndagen i februari, spännande. Har dock hört att detta kommer att bli den kallaste månaden hittils, inget soml åter lockande alls. Vill ha vår nu så jag kan få vårkänslor å kanske bli lite kär=) Har ju rätt man för det iaf, haha får se hur de utvecklas med allting.
Jobbat hela dagen idag, som vanligt, rätt så skönt att jobba ändå. E rätt mkt nu då det e många som halkat ute å brutit sig, men vaf, shit happens lixom. fyra dagar kvar nu å sen ska jag hem till Favoriten å ha en myshelg iförd endast morgonrock och myskläder=)
Ikväll har jag iaf Syrran å Joel på middag. Va skoj å mysigt att ses enliten stund och få bjuda dem på en smarrig middag, lovade även att vi ska ha en RIKTIG taco-middag på torsdag, innan jag åker tebax till Eskilstuna igen. Å denna gång ska vi inte missa Guccen lr ngt annat viktigt. Imorrn ska jag träffa Anna och Phia efter jobbet. Blir en fika/middag och letandes efter ett par sjysta shorts, typ basketshorts lr liknande modell.
Nu ska jag bara slappa å ta de lungan å se till att jag kommer i tid i säng ikv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback