Fredag kväll

Som jag skrev tidigare så skulle jag spendera denna kväll i tvättsugan, såå skoj!! Sagt och gjort, de senaste timmarna har jag sprungit upp och ner för att fylla på tumlare och maskiner. Jäh sicken höjdarkväll jag haft hittils=) Haha
Städat har jag hunnit med oxå, nu ser man äntligen mina två bord, de gjorde man knappt innan. så mkt papper och skit överallt, som nu iof ligger i hemliga lådor. Äh, det  man inte ser, de finns inte. Inte i min värld iaf.

E ju första fredagkvällen på länge som jag e sj, men tycker jag fixar det rätt så bra ändå, de enda som saknas e en burk Ben&Jerrys, det skulle vara så himlans mumma nu. Läste att det kommit en ny smak, tar väl en 2 år innan den kommer hit till Eskilstuna, haha, knappt att man kan köpa B&J på en vanlig ICA-affär här! Skandaaal! Ne men det vore ju smarrigt som sagt, men mindre nyttigt, så jag hoppar det. Ska snart ner å hämta den sista tvätten/tumla de sista och sen tänkte jag nog krypa ner i min säng och dröma mig bort till en bättre plats med Dig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Update: Jag blir inte alls själv hela helgen=) Jippi!! Viste väll att Du inte skulle kunna hålla dig borta från Tuna denna festhelg=) Ååå så glad jag blev när du ringde och sa det, weei!

Dags att sussa nu och drömma fina & underbara drömmar om Dig P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback