Fettisdagen

Jahapp, dagarna flyger förbi och nu e det redan tisdag, inte vilken tisdag som helst utan det är fettisdagen. En sak som jag alltid funderat på är om man sägger "fet-tisdagen" eller "fettis-dagen". Ngn som har ett bra förslag? Tycker den första låter bättre, men vad vet jag? Haha, vore skoj om ngn hade ngt att säga om detta=) Nåja, en semla, lr två vart det  nu, har jag lyckats klämma i mig under dagen. Den försat på praktiken, helt okej, men inge gott nät man bara lägger mandelmassan som en stor klutt på bullen. Blir alldeles för sött å blä!! Den andra bullen intogs nu på kvällen hos Milla. Hon va så söt å skrev på FB att hon hade hemmagjorda semlor så jag åkte upp och snaskade i mig en iaf. Gott det med, hemmagjort e fint de. Lite mindre, lite finare=)

Annars e det bara bra med mig, praktiken flyter på och det e tok mycket att göra i skolan. men jag fixar det, för jag e så grym! haha Fick nämligen resultatet från hemtentan som jag lämnade in för ett par veckor sedan och jag lyckadesfå ett VG på den. Rätt så najs om man tänker på att jag jobbade en 40 timmarsvecka på 24an då. Stolt, absolut, det e jag verkligen, å glad oxå. E ju mitt första VG på denna utbildning, haha.

Ikväll e det sen kväll med Kåren i Västerås, hade tänkt åka dit å frossa gratismat å lyssna på Per när han pratar å flummar på scen. Kan ju inte få nog av honom, haha. Men orkade inte, hamnade i någon sorts koma när jag kom hem från jobbet på em och sov fram till sju. Inget plugg här inte, nope, vart middag å sen en kväll hos Milla som sagt. Men på torsdag e det Sen kv med Kåren här i Tuna så får ta det då ist, å hoppas på att jag får gratistacos, mumma!! E såå sugen på det nu, haha...

Annars då? Jo men visst, letat en resa till Paris oxå. har bestämt datum nu å allt, men mitt största problem e att jag har ingen aning om hur jag ska ta mig till Skavsta!! Finns inga bra flygbussar som matchar, å de går dessutom bara 4 ggr per dag!! Jäkla håla asså!! haha ne men får kasnke ta tåget te Storstan å sen åka tebaka, få se hur jag gör iaf.. Vill ju så gärna träffa Jonna snart!! Massa skvaller under Eifeltornet, brieost och rödvin!!! Jag VILL NUUU!!!! Love u gumman <3

NU kommer iaf min pojk hem snart så ska röja lite i lägenheten och sen bara vänta på honom.. Mmm, tycker om dig så mkt så mkt, så glad att jag hittat dig och e samtidigt förvånad och överaskad över att de blitt som de blitt =) But I loove it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback