torsdag

Torsdag idag, en vecka kvar till tenta å jag har fortfarande inte börjat plugga, det e ngt som verkligen tar emot, suck va trött ja blir på mig själv ibland=( men men, imorrn eja iaf ledig hela dagen så då ska jag verkligen plugga ngt!! I have to..
Annars då? Hade mitt sista seinarium idag på denna kurs, skönt, så nu e det vara tentaplugg nästa vecka, lagom skoj va?

Här händer då inte mkt heller, ligger i soffan som vanligt å kollarpå Sjukhuset nu, sen så kollar jag på massa störda bilder osm vi tog i skolan igår, hahariktigt roliga å lite småsnuskiga, precis i min stil. Tack Sara åJohan för att ni gjorde gårdagen så rolig.

Har ringt till doktorn idag oxå meninte fått tag på ngn, måste ta tag i lite saker, bla kolla mitt hb som går ner trots att ja käkat järntabletter å druckit blutsaft, e sjukt trött hela tiden å sover som en stock på natten å om dagarna. Ngt skumt e de med mig iaf så ska ta tag i det nu..


ciao bellos, nu ska jag kolla vidare på blåljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback