Regn å rusk

regn regn, hela dagen. iskallt, grått å mulet., Tror att de e detta som kallas svenskt höstväder... blä!!!
ngn som e sugen på en sistaminuten snart?? Gärna till varmare breddgrader? jag skulle inte banga, men tyvärr så bangar min ekonomi.. blää igen!!!

vart i skolan nu på kvällen å förberett för faddermöten/intro. jag ska tillsmmans me Stina å Bolle va faddrar till januari  då de kommer ett gäng vilsna själar. ska bli skoj skoj att få vara fadder, mkt ansvar men ändå så himla skoj!

Annars händer inte mkt, ledig imorgon, ska bli skönt. Lite plugg ska jag hinna med oxå, läsa några vetenskapliga artiklar, så upphetsande skoj måste jag erkänna.. eller inte=( men men, det ska oxå göras om man ska kunna bli en Sjuksköterska.

Middag snart oxå, fast de e såås egt att göra middag till bara mig så blir lätt att man hoppar den å tar ngt enkelt att äta på kvällen, som nåra mackor å Emmys goda Daimglass, moahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback