ingen bra update

I know, men haft mkt för mig i helgen. hade som sagt tenta i fredags å det gick väl sådär, hoppas bara jag får godkänt, mer än så begär jag inte. efter tentan bar det av till Stockholm med Emmy, vi träffade upp Syrran å shoppade lite, gick runt å letade maskeradkläder. Efter ett tag kom Jonna in å lekte lite med oss=) Sjukt mkt folk på stan en fredagseftermiddag, å löning dessutom, suck.  men men.. På lördagn å söndagen jobbade jag på sös som vanligt, måste bra fåå tag i mer jobbtider nu, har inga mer för denna månad, blää.. å ja som behöver cash!!! De lösaer sej nog...

Annars då?? Joo, jag har hittat en ny blogg att följa slaviskt. Den handlar om en kvinna i sina bästa år, en  mkt vacker kvinna som heter Lotta. Hon har en vacker familj. En dag i våras fick hpon beskedet att hon har tjocktarmscancer, man får följa henne genom behandlingar och familjelivet på hemmaplan. HUr hon känner sig och vad som kommer att hända. kan säga att jag gråtit många timmar framför denna blogg, och kan inte annat än att hoppas att hon ska klara sig från "skitsjukdomen". Om ni vill läsa om henne så finns hon här:
Vimmelmamman.

Annars händer inte mkt, funderar lite på livet å vad som ska hända, e ledig idag å har inte gjort många knop. Vart nere på stan å köpt nya tights, en svart kort kjol å en ny foundation. De e  min dag de. Finns ngn jag vill va med oxå.. Få se om jag får de lr inte..

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback