Onsdag

Då var det onsdag igen då, halva skolveckan har redan  gått och nu har vi bara skola på fredag. Skönt. Imorrn ska jag ner till skolan fast jag är ledig, tänkte vi skulle plugga lite. Måste erkänna att den kurs vi läser nu verkar vara riktigt intressant, den heter Medicinsk grundkurs och handlar om det mesta som röra människokroppen. allt från nervceller till musklernas uppbyggnad. Det är mkt som ska kunnas men det är samtidigt intressant. Hoppas denna kurs går bättre för mig. Pratade me en lärare oxå å jag behöver inte göra om HELA tentan utan det är bara vissa delar som jag ska göra, verkar som det var en hemtenta dessutom, måste ta reda på det. skulle va skönt att få godkänt på den kursen oxå=)

Ikväll ska ja ner till skolan som vanligt, de e faddermöte, ska bli skoj skoj att va fadder till de nya rookisarna som kommer i januari. jössed va de ska få fira min födelsedag då, haha

Juste, igår lovade jag er en bild på mig i min syrradräkt.. Here u have my friends=)


Kommentarer
Postat av: mian

sexy lady!

2008-11-19 @ 21:07:59
Postat av: Anna

Hard nipples.... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback