Måndag

En helg fylld med festligheter och mkt fina pojkar=)  så kan man sammanfatta denna helg. I lördags hade  ja fest här i huset, nåra vänner från Sthlm kom hit oxå, skoj skoj. trist bara att de blir mörkt så fort så han inte visa de så mkt av stan. Men anna å jonna fick se coop iaf, haha

Kvällen va mkt lyckad, massa folk, från alla möjliga städer. Sthlm, Västerås, katrineholm mm. Å sicken rolig kväll det var, har nog aldrig haft så många snygga grabbs i min lägenhet som ja hade den kvällen! haha Det va endel naket som ja tyvärr missade, ngn strippade, en annan visade upp sitt fina ass, en tredje sprang halvnaken runt huset, haha:.E d fest på 46an akn ALLT hända, å de gjorde de verkligen!

Ikväll då, joo, längtar till imorrn. ska på återbesök, röntga tummen å så hur den mår, om de behövs en operation eller inte. Hoppas inte, e såå segt att ha gips å inte kunna göra allt.. men men..

Annars e ja sjukt sugen på mys (ett av mina vanligaste ord enl. Mickis), men den ja vill mysa med e i en annan stad i ett annatr land, crap! Får väntra några dagar tills han e tebax...

Nu ska ja tycka lite synd om mig sj, å sen e det ju Färjan för hela slanten. Tydligen ett avsnitt om att ragga, hur man gör osv. Kan ju jag behöva=) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback