happy fredag

Det börjar bli kväll nu och här hemma e det mys på hög nivå. Pecis ätit middag och nu e jag mätt å belåten, mumma=)
Har även ikväll köpt mig en flaska julmust som ja ska smutta på, drack så mkt must igår kv så va uppe hela natten å kissa.. suck, å samma sak blir de igen, haha=)

jag måste erkänna en sak, har aldrig tyckt om programmet "Ensam mamma söker", men så sitter jag å tittar på de nu å inser att de faktiskt är ganska så roligt ändå. Kul å se folk som mår bra, haha. Bra at det bara är ett program kvar då, sucker jag e!!

Martina kanske kommer ner om et ttag, få se om vi orkar kolla på SATC-filmen eller om vi somnar, återstår att se. Ska ju upp tidigt imorrn, redan halv 9 ska vi va nere på stan för att ta bussen ut på landet. Ingen aning om vart vi ska men de ska bli skoj iaf.

ha det bra alla å trevlig helg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback