Bonde söker fru?

Hallå hallå, hoppas allt e bra med er alla. Sjukan igår då, det gick bra, ingen operation av tummen utan det läker som det ska. Thank Good! Skulle inte palla med en operation nu känner jag, håller redan på att bli tokig på att inte
kunna göra allt ja känner för. Men men, shiy happens when u party naked=)

Annars då? Jo vars, de e sådär. Har ett skitarbete att få klart, hoppas de blir klart imorrn. Sitter med
Sara å skriver, vi ska knäcka! haha, omtenta väntar för min del oxå, mindre skoj. Men pluggar man inte ordentligt så e de omtenta som gäller. Hört ett roligt citat från ngn; Det finns omtentor men inga omfester. Haha, bra sagt=)

Nu sitter jag och kollar på Bonde söker fru, lite lagom spännande. Blir så sugen på att ha ngn att ligga och
mysa med nu. Inte alls avis på alla kompisar som har flickvänner/pojkvänner...
Peter, gaybonden, e ganska så söt, synd bara att jag inte e man, had vde vart så kanske ja haft en chans på honom, haha.  Att jag alltid ska tycka om karlar som e lagda åt andra hållet då, hmm.. Dags att ändra på det.
Ska glutta vidare på bönderna nu å drömma mig bort till sommaren å heta stränder me en het man=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback