Tröga människor

okej, om man träffar ngn å tar med denne hem för att kolla på film, å ja e tootalt i en annan värld..
DÅ kanske man inser att man ska traska hem å att ja inte vill ha denne där, men icke sa nicke!! KL 12, KL TOLV gick människoan hem!!! Gissa om jag va trött då.. suck att folk inte fattar pikar, måste man säga rakt ut att du e den tråkigaste människa ja träffat lr!?!?

Jäkla bonnläppar i denna stad asså! haha

Torsdag idag, massa plugg, gissa hur bra det går.. hatar att plugga, serist funta ja på att skita i detta å bara va en sjukt bra uska..  Inge skloj att ha sån här press på sig hela tiden, fast e ju detta jag vill så bara att kämpa på tills de inte går mer, å går de inte s¨å får ja kämpa liite till ändå.

Ik e det iaf faddermte kl 6 på Dekår, skoj skoj, efteråt blir det tACOMiddag, mumma!! Så trtt på att äta sj här hemma nu.
Imorrn bär det av till Sthlm oxå, ska ha julmiddag hemma hos mamma med alla nära å kära, ska b li såå skoj att träffa folk. Massa snygga grabbs (mumma!!) god mat osv.. haha Det blir en perfa helg! På lördagen e det på tal om att ja ska hem till Andreas å hans sambo, haha låter så skoj att säga så.. haha glögg kvällå  återhämtning från fredagen typ.Jag måste kpa en luciakrona kom jag på. Ska bli stans snyggaste lucia i år, bara så att ni vet de=)

ha en fab torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback