Perfekta klappen

har precis hittat den perfekta klappen!! Suttit å srfat runt ett tag nu å hitta den, jaaa!! Men hinner inte ta å beställa den via Internet s å får åka in till stan imorrn å kirra den dära. E en fin liten box med bra saker, så mkt kan jag säga, å för mig e det nog en räddare i nöden just nu=) haha

Nee, dags att sussa nu, ska som sagt in å shoppa imorn me resten av alla Sthlmare, ska bli lagom skoj.. men men, shit happens.. Mmmm, längtar, vet en som oxå ska få en likadan klapp. Ngn som jag sårat oerhört å som verkligen kan behöva denna nu när hon åker bort. Moahahahaha

Kommentarer
Postat av: Phia

Tror inte jag vill veta vad som gömmer sig i den boxen ;)

Postat av: Nathalie

haha, jaa du, u know me=)

2008-12-23 @ 17:30:50
URL: http://talli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback