Its crap today

Jupp jupp, som rubriken lyder så e inte allt på topp, ovanligt va? haha
Har legat å sovit på ngt konstigt sätt så min rygg e inte på sitt bästaste humör. Har ngt ont men min eölaka mamma vill inte massera mig så får helt enkelt ha ont. INte mkt att göra åt saken. E för fattig för att ha råd att gå till en massör oxå. Kanske ett varmt bad gör susen? Hmm, ska tvätta en maskin här hemma först, sen blir det nog ett varmt bad med doftande oljor i=)

Få se vad kvällen har att erbjuda då, ville såklart träffa Jonna men Andreas har lagt beslag på henne så får väl hitta å ngtt på egen hand, lagom skoj va? Kanske att vi går å spelar biljard lr så, få se.. Annars har ja laddat upp med lussebullar, julmust, ost å kex här med mamma så det kan bli en bra kväll ändå.

Pluggar som en galning idag oxå, känns bara som man inte komemr ngn vart i den 800 sidor tjocka boken, å allt ska läsas dessutom!! Läser medicinsk grundkurs nu å handla rom kroppens alla organ, system, blod, celler, muskler osv.. Allt detta ska jag kunna utantill till den 9e jan=tenta.. fyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback