Enn vecka kvar till jul...

Då sitter jag här i soffan med datorn i knät, s¨å skoj så skoj, allt för att inte plugga va? Har en liten paus från pluggandet nu, jag kan inte sitta still å plugga så långa pass. Blir typ en timmes plugg å en stunds rast/vila i soffan., de får duga det med=)  Hänt idag då? Haft HLR i skolan å em, va helt okej, inget nytt eftersom jag gick på "sjukhus HLR" så sent som i våras. Å då hade vi dessutom med deffen, den e rolig att leka med, men inte lika skoj att använda på riktigt då de ofatast handlar om liv å död.

E ju oxå en vecka kvar till jul, skoj skoj för dem som orkar bry sig, för det gör inte jag i år. Ska jobba hela julen, känner att jag behöver cash, å så blir ja lite lessen i ögat för ja hade så sjukt skoj förra året med mitt ex å hela hans släkt. Det car ruskigt med julstämning då. Massa god mat, härliga människor, lite snö på backen å bara såå mys! Men nee, i år firar jag me alla härliga människor som har gått å gjort sig illa å behöver ligga inne på sös. Det känns faktiskt bra att jobba en dag som denna, att göra ngt för de stackare som hamnat på sjukan under julen, inte det roligaste kan ja tänka mig. Noll julfeeling ju. Sj har ja imte köpt en endaste klapp i år, pengar finns inte till å som sagt, jag ska inte heller fira jul med familjen. Pappa e jag sur på så hono, har ja ingten större lust att träffa, så ska mysa med min underbara mamma ist. Det räcker gott å väl=)

Såå,pratade med mammi nu å å jag funderar på om jag inte ska åka till Sthlm redan imorrn kväll, få se om ja gör det eller omd et blir på fredag vid lunch. Vore skönare att åka redan imorrn å slippa all rusningstrafik på fredag. Så mkt mer folk på centralen då å kan tänka mig att alla studenter från olika delar av landet ska hem just den dagen oxå å det kommer la att va kaos då. haha jaaa, Jag ser alltid saker negativt, lika bra det så maninte blri besviken. 

Nee, middag nu, fiskgryta me ris å sallad, mumma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback