Bodyguard

En sådan skulle man ha, tänk va skönt att ha en vakande hand över en när man tex e på  krogen å fulla dregg ramlar fram till en.. Ååååh, fast tror nog att ja måste va lite mer känd å lite mer rik om ja ska ha en sådan. Å sen så e det ju inte heller helt fel att ha en snygging med kostym efter en hea tiden, jag s kulle inte klaga=) Som ni kanske märker så kollar jag på Bodyguard nu. Måste erkänna att Kevin Costner e rät så het i denna film, kan det ha ngt me kostymen att göra? jag e ruskigt svag för män i kostym, å förtillfället e jag bara ruskigt svag för män i allmänhet, haha

Denna dag har iaf vart lite bättre än igår. E sjukt trött å som vanligt somnade jag med mdeicinbokan över mig när jag skulle plugga förut ikväll,lyckat. så tänkte ist att jag gåt å lägger mig runt 12 å sen upp vid 8 så ja kan plugga innan skolan börjar vid ett. Hoppas jag kommer upp imorrn bara...

Nu ska jag fortsätta att dregla över Bodyguard å hoppas att det snart klättrar in en snygging genom mitt fönster, chansen finns men etroligen inte så stor=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback