Idag e det min födelsedag

Fyller 21 idag, kändes skojigt när jag vaknade imorse. Sov med Lars såklart, och morgonen började med jordens skönaste nupp, haha, sen frukost på sängen å massa pressenter av mamma å Lars :) Fick återigen massa "vuxna" grejjer/flytta-hemifrån-saker, bla sängkläder. Av Lars fick jag då en stor korg me massa frukt å en juice/smoothie-bok, mums mums för nyttiga å goda fruktdrinkar ( med sprit i såklart!!) fixk lite krämer av hans päron, å lite smink också, sånt shit som man behöver men som e såå tråkigt att köpa själv.

Va på Stadsbiblioteket idag oxå å låna en bok, funderade på att ta ett kort på mig själv därinne eftersom jag vet att ingen akulle tro på mig att ja vart där annars, haha, chansen att ja sätter min fot i ett bibliotek e typ lika stor som att en muslim skulle käka julskinka, haha, eller ngt sånt...

Nu ikväll händer inte mkt.. middag me mamma, Lars å Jonna snart, få se om de kommer mer överaskningar elelr om de e slut för idag, få se får se.

kort sammanfattning av dagen då, väärldens bästa dag tror jag, eller världens bästa födelsedag iaf!!!

Middag på Tikiroom den 26 då tjejer (å era pojkvänner såklart!!) Hör av er bara så ja vet hur många jag ska boka bord för!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback