Högskoleprovet nästa!!

Hade man turen att gå i en klas som min på gymnasiet, med mycket skoj å festande, så kanske man också inte fick så bra betyg i slutändan.. eller inte jag iaf.. så därför t ar jag mig åter i kragen å gör ett högskoleprov.. Inte det roligate man kan göra en lördag, tidigt på morgonen, men vill man ha en någorlunda bra utbildning så är det bara att bita ihop.. får väl se hur det går, senast fick jag 0.4 vilket inte e så himla bra, haha, fanns ju roligare saker att tänka pån själva provet. kan ha väldigt svårt att koncentrera mig när det verkligen gäller.. tyvärr...

Annars har ja inte gjort så mkt idag, skulle upp vid 6 men när mobilen började tjuta vart ja så sur så ja stängde av den å sov vidare till 11 typ.. mums å få ligga å sängen med Lars hela förmiddagen.. Fast de va ju faktiskt hans fel att ja va så trött, han hade lite saker som skulle lämnas in i plugget idag så vi satt uppe halva  natten å fixade med det å tog massa bilder å så.. att sova 4 timmar på en natt e inte riktigt min grejj, så de blivade ingen skola idag för min del...  spelar ingen roll för min del, e ju ändå  massa bra skit på Tv mitt på dagen, typ 7de himlen, vänner, JOey mm.. bara att ligga i sänegn å slappa å tänka på stackars Lars som har massa å göra i skolan.. men sn art kommer han hem så vi kan mysa lite, bara Vi två...

Du å jag älskling, vi ska alltid kläka makaroner med tomatpuré på tub!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback