JULAFTON!!!!

Egentligen så förstår jag mig inte på all julhysteri som råder just nu... det ska handlas, lagas mat å klappar ska slås in i fin fina paket. Granen ska kläs å man ska stressa sönder sig efter några hektiska dagar på stan.. Nee tack, nästa jul drar jag nog till Aussie å tar ddet lungan där. Lever ut mina drömmar och slipper all stress som har med julen att göra. Å dessutom kan jag ju också passa på att hälsa på Linda, Lars syrra som flyttat dit å bor där med sin Aussie-man!!

Det är ju julafton nu så egentligen borde jag springa fram till granen å börja öppna alla mina paket men tror nog att Lars päron skulle få en ännu mer skum bild av mig om jag gjorde det, haha, bäst att vänta tills imorgon ist.. Å jobb imorrn, blää va jobbigt.. men de blir ju mkt cash eftersom det e storhelg, lalala.. Å jobbar man mkt blir det mkt cash å då kan jag äntligen resa till Aussie lr ngt annat skojsigt ställe!!!

lalala, puss i ljumsken på alla tjejer som jag tycker om, å god jul på er å svulla massa nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback