Dan före dan före dopparedan

Idag: Paniiikshoppa sista klapparna till Larsen å hans päron, ätit thai-buffé så kistan min höll på å explodera, gjort naglarna juliga å målat röda (fast får ju inte ha nagellack när jag jobbar.. blää!!), klättLars julgran (nästan iaf, tittat på va bra det med), ätit en halv Ben & Jerry's, storhandlat massa mat med mamma....

suck, mkt å göra idag å än är inte kvällen slut. Måste fixa kakor till gamlingarna å slå in dem i fina korgar, å så ska vi nog ta en liten promenad å titta på alla fina hus med julbelysning på!! Jäh, alltid lika skoj att se alla pråliga å totalt överdrivna ljus kreationer, grannar ska tävla med varandra pom vem som har bäst saker osv.. men för mig spelar de ingen roll, de får gärna tävla, bara det är fint att titta påpå nätterna :)

Imorgon: Ska nog göra en samhällstjänst, en julklapp från mig till de som behöver... Ska faktiskt gå å lämna blod, har gjort de sen ja fyllde 18, vilket var två år sedan. Trist bara att jag e den enda av mina vänner som gör det.. Kom igen tjejer, lämna lite ni med!!! Jobb imorrn kväll också, myspys med gamlingarna å massa förberedelser för julafton, det kan nog bli riktigt mysigt om man har tur å slippa magsjukan på avdelningen.. Blää för å va magsjuk på julen!!!

God jul alla tjejer å förresten, Mian, du har en pressent att hämta från mig å andra Ekerö ;) haha

Kommentarer
Postat av: Mian

Oh har jag!? Tjohooo!

2006-12-23 @ 21:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback