Tidig morgon...

Jäsp, inte alls vaken eller pigg nu , uppstigen e jag men inte vaken, haha. Börjar jobba kl 7 som vanligt, helt okej för man kommer hem tidigare då. Å idag e det en alldeles speciell dag, för idag börjar EWG med inskrivning och storshopping på Systemet. tror nog att moin snälla pojk hämtar upp mig vid sjukan i em så drar vi nog till Tuna å fixar all dricka. Lär ju bli endel eftersom de ska räcka för ikväll och HELA morgondagen, å ja e inte en som dricker en öl i timmen heller, blir gärna två, eller kasnek tre lr fyra ibland. Men som sagt, de e EWG å då ska man va lite kalas ju! Måste komma ihåg att köpa Minttu och vanlig sprit också, Minttu ska vi blanda med varm obo'y i våra nyinköpta termosar. Måste ju kunna hålla värmen om de blir kallt ute när vi leker=)

Annars då? Helt okej, som ju sj inatt som sagt. helt okej men så tråk att inte ha den man gillar hos sig. men men. Tror att jag somnade vid 7tiden igår kväll, å senn vaknade jag lagpom tills de nya programmet "Arlanda" började. Gluttade på det en kort stund innan jag förr i koma igen, tror nog att jag har lite sömn att ta igen efter veckan/helgen som va...

Dags att börsta gaddarna nu å dra till bussen..
ha en superbra dag alla nära å kära, ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback