SOL

Fint väder ute, solen skiner och man blir alldeles glader av det fina vädret. Vaknade tidigt imorse av att det va som discoljus i sovrummet, blått ljus som blinkade i taket. Va lite fundersam ett tag innan jag kom på att de säkert va enpolisbil som stod utanför och blinakde. Så sant så sant, polisen i Tuna kan inte ha haft mkt att göra inatt/imorse. På en halvtimme stannade de 3 bilar på samma ställe, haha, inte lätt att va polis i en småstad, eller i Lilla Chicago som det oxå kallas för=)

Slutar jobba här snart nu, skönt skönt. Ska ut i solen och ta en skön promenad hem. Sem måste jag få klar en liten liten restuppgift som helst ska in nu i veckan. Sen e jag ledig heela veckan ut och på måndag.Skönt. Då kan man ägna sig lite åt sin kärlek och bara mysa å ha det bra, hoppas på sol även när jag/vi e lediga samtidigt.

Blir en heldel tentaplugg nu oxå, läkemedelshanterings tenta nästa fredag, jippi så skoj! längtar som en tok, eller inte=(
Hoppas hoppas bara jag får godkänt.. E så nervös nu oxå för medicintentan som ska komma tebax nu i veckan, så nervös för tror inte jag får godkänt, men hoppas verligen jag får det. Ett mirakel får vi hoppas på nu=)

Dags för fika nu, sen hemgång genom en vårig stad med glada människor=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback