Onsdag

HAllå hallå alla trogna läsare=)
Idag e det onsdag, en mkt bra dag för mig. Jobbade kväll igår och jag va ju på mindre bra humör. Men så fort jag fick se P utanför sjukan vart jag glad och kände mig mkt lugnare. Kvälleb vart tokmys och vi somnade relativt tidigt. Båda hade jobb idag så upp med tuppen vid halv sju igen.. hua va jag e trötT!! Vill soooova  nu!
På med alla kläder, vinterstövlar å min gosiga "björnfitta", vintern har ju kommit tebax igen vilket jag inte alls gillar. Vill ju ha min trench coat nu å alla våriga skor.. Ge mig våren tillbaka nu!!!!

Idag e jag på gynmottagningen, e väl sådär lagom skoj. Tror att jag passar att jobba på en avdelning.. mer saker att göra oxå. Men men, håller iaf på att flörbereda   mig för ett seminarium som ja har imorrn biotti, lagom skoj de med. Hittar ingen bra artikel men men, 3 st har jag iaf så ngt ska ja la kunna få fram. Bara ett jobbigt stressmoment känner jag.

Händer i veckan då..?? Baby jobbar hela helgen, blää. en d'äremot kommer syrran hit på fredag efter jobbet. DÅ blir det svulla på Eriksson och sen hem å kolla på SATC skulle jag tro. En cosmo till skulle inte va helt fel men jag har satt alkoholförbud på mig själv denna helg så får bli ett glas mjölk ist, haha, lagom skoj men detso nyttigare å billigare=) På lördag har Mirja födelsedagsfest så ska dit, men e som sagt nykter då. Kan va skoj att  bara va där en stund å träffa roligt folk=)

Nu e de iaf inte många timmar kvar av dagen på jobbet.. sen blire hem, plugga, plugga å plugga. tentaplugg för P å sem/tentaplugg för mig. Världens roligaste par nu, haha. vi gör inte så mkt annat nu än pluggar, äter och sover. Jo lite annat skoj hinner vi iof med, men de håller jag för mig själv=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback