Lördag!!!

Finally e det helg, så skönt så skönt att få vara ledig och inte gå upp med väckarklocka. Lr nästan iaf, Per jobbar hela helgen å e uppe med tuppen, å som den snälla flickvän som jag e så e de min mobil som ringer och jag som puttar på honom för att han ska vakna, haha. Vad gör man inte för sin lover? haha Så egentligen ha ja vart vaken sen kl 6 imorse, men lyckades somna om några timmar när han gått, skönt. Fast jag har märkt att ja sover så oroligt när ja e själv nu, inte alls bra ju. Hur ska de här gå? haha kan ju inte va så fäst vid en person att jag inte kan sova utan honom, mys men illa... 
Sitter iaf hemma hos han nu å försöker komma på hur hans dator funkar, haha en MAC å de e la inte min största favorit. Hur sjutton kommer man in på msn lissom? Å de tog mig säkert 5 minuter innan jag kom på hur man gör ett "snabel a" haha. så illa e det=) Men men, skam den som ger sig. 

Idag ska jag iaf mysa med mig sj å ta de lungan, ska ta ett långt å härligt bad senare, måste ju passa på när det finns ett badkar att bada i. Sen måste jag hem senare idag. fixa lite med pressenter å senare kommer Stina och Madde å då blire kalas. Mirja har fyllt 20 (jag e såå glad) å det ska firas ikväll. Hmm, undra om jag hinner me en solning idag oxå, vore ju så skönt! FAst måste ta mig ner på stan då, segt.. Orkar ine gå i onödan när det e sånt tråkväder ute. Vill bara stanna hemma här å spela TV-spel och mysa, med eller utan baby=)

NU e det iaf frulle som står på mitt schema, mumma så jag längtar=)

Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback