Hög som ett hus

Japp, de e jag i ett nötskal nu. kanske inte på ngn olaglig drog, men e definitivt hög som ett hus på kärlek. Haha, kan inte tänka på ngt an nat än Dig, å om jag lyckas komma på andra tankar så trillar jag snabbt tillbaka till tankarna på dig. Im so happy=) kan knappt prata när jag e med dig, sitter mest och ler som ett fån och får kramp i käkmusklerna, haha, men men, det e smällar man får ta när man e hög som ett hus å kär som sjutton.

Btw, fick höra de finaste ord man kan höra frpn ngn som man tycker om.. Japp, å det känns så underbart så jag vet inte vart jag ska ta vägen, Its u and me baby. Kärlek och kåthet, med det kan man segra över allt!!

Hade seminarium idag iaf, gick helt okej. fick dock en liten restuppgift att göra så ska ta tag i det i helgen. Nu ska jag då börja med en hemtenta som ska in imorgon, jippi så skoj! Å inte e jag ledig imorrn heller så blir väl att ta med datorn till praktiken så jag kan skriva klart de där. E inte en sån svår uppgift, bara 0.5 hp å e typ 4 små frågor så de fixar jag klart ikv.
Nu i skrivande stund sitter jag i min soffa och tittar ut över den tråkgrå himlen, jag tycker minsann att det luktar grill, haha. Kan va för att jag e hungrig på mellis nu. Men har verkligen den speciella grilldoften i näsan nu, lr grill å grill, men tändvätska e nog det jag menar. Fast de får ju en att tänka på grillat=) Mumma, bara längtar till första grillningen, ska nog inte dröja alltför länge. Har sett att P har en grill på sin balkong så ska nog kunna övertala honom=)

Nu ska jag iaf fortsätta med mitt arbete, men först ska jag käka mellis. Min underbara pojk e å köper massa yoggi och frukter så vi kan göra en god smoothie, nyttigt och mumma. massa vitaminer ska de tydligen va i frukt, har jag hört iaf. Å massa annat nyttigt e de i dem oxå, halon å banan, mmmmmm. Snabba dej hem nuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback