Fikadags

Jag tror att jag har blivit frälst av fikatrenden som mina vänner försöker få mig att haka på. Per älskar att fika å försöker få med mig på stan. Lotta å Stina e inte dem som bangar på en fika heller. Sitter på Dekår just nu och snackar lite skit med flickorna. Ett skönt sätt att avrunda jobbdagen på, lite prat om dagen som vart, nya erfarenheter och händelser. Haha, blir endel prat och skvaller om helgens kalas som varit, vem som gjort vad med vem och att ngn (STIIINA!!) vart liite för fuller =) Men så kan de gå när man blir nerdrucken av p, haha. Han kände väl att han va tvungen att ta igen de efter fredagen då de va jag som fick han under bordet.

Fick höra/läsa det vackraste man kan läsa imorse. Baby, jag blev så glad av att läsa det och smälte som snön gör nu när solens strålar når marken. Du får mig att må som en prinsessa och jag e den lyckligaste i världen=)

Nu e det iag dags för en tur på stan, ska kolla in vårens nya underkläder på Triumph samt skaffa nytt lipgloss. Tror nog att någon blir nöjd om jag kommer hem med det jag tänkt mig=) haha, Please, don't call me tonight!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback