Dan före doppare dan

Idag e det torsdag och dan före doppare dan. Imorrn smäller det och EWG (Eskilstuna Winter Games) börjar. Fuljackan e inhandlad på Myrornas och jag e nu redo att rulla runt i leran och leka massa lekar, dricka god öl och ha skoj med min P och alla härliga vänner=) Imorrn börjar vi med en stor förfest hos mig på 46an, fick nys om att Örebroarna va sugna på en rolig förfest och efter lite påtryckningar från Sexet så e det väl klart att jag ställer upp, så snäll å söt som jag e. Ser fram emot helgen så himlans mycket, å hoppas hoppas verkligen att det blir lyckats. Synd bara att det inte finns så mkt snö kvar på marken, e ju roligare med det än med massa lera.

veckan som gått har varit fartfylld och spänannde. Praktiken flyter på och igår fick jag vara med på en operation. Så himlans tuft att se och få vara med på en, har alltid velat det och nu ejag riktigt nöjd. Äntligen kan jag bocka av det från min lista. Ikväll e det inte många knop för mig som gäller, P dissar mig för sina vänner, haha så jag får väl plugga lr bara sitta hemma och vila upp mig för helgen som kommer. Jobb imorrn bitti, blä så segt.. Och sen e det ju kalas som gäller, så lika bra att lägga sig tidigt ikv.

En sak till, jag e så glader och lycklig just nu. Även om det känns segt och jobbigt med skola och praktik så får Du mig att må så bra. Så bra har jag nog inte mått på riktigt länge. Jag e riktigt tokkär och galen i Dig och vill inte släppa taget nu. När jag vaknar på morgonen i din famn så har jag ett fånigt leende på läpparna och likaså på kvällen när jag somnar in i din mjuka underbara famn. Det e så rätt de här, å riktigt riktigt underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback