Tisdag

så tråkigt  att komma på en bra rubrik här ibl, känns som man har lagom idé torka, puh=(
Natten har la vart okej, inge vidare skoj att sova själv när man haft sällskap hela helgen, men men, bara att vänja sig, ska ju va i sthlm i 9 dagar till så.. Mkt jobb å mkt stress, förhoppningsvis får jag ngt annat att tänka på än Dig.

Nu stundar en hemtenta i Mikrobiologi, visst låter det spännande? haha Hoppas på att få klart så mycket som möjligt idag så jag e ledig resten av vecken, har ju som sagt fullbokat med jobb så.. Bara att bita ihop å få klart tentan, blää!

INser oxå att sen jag flyttade från Ekerö så har jag inte tagit en enda promenad här, å det va ju de enda jag gjorde när jag bodde på ön, haha. läser att de har byggt om så mkt så måste ta mig i kragen å försöka komma ut på en promenix under dagen, måste ju utforska ön lite grann=)

Ha en bra dag alla vänner, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback