tentaplugg...

jupp, det e sant det ni läser, jag, Nahalie, har faktiskt suttit å pluggat idag. Tror minsann att Anna-Lotta å Stina har en bra inverkan på mig för jag sitter verkligen å pluggar å gör det jag ska. Detta e t vå härligt underbara töser som jag kommmer att hålla hårt om, de e så goa å härliga, man kan skratta me dem, gråta me dem (inte hänt än.) å tokfesta med dem. E så himlans skoj. Å plugga, jaaa, dem får mig på andra tankar å verkligen hjälper mig. Eller vi hjälper nog varandra tror jag..

Tosdag idag då.. hmm, ikv händer då inte mkt. har precis ätit middag, vart riktigt mumma. Stekte upp kycklingfilé i bitar, salt, peppar å me curry. Sen tog ja ur de ur pannan å stekta färska champisar me vitlök, mumma=) Ner me kycklingen igen, vände ner en burk creme fraiche paprika/chili, å en  vanlig en.. mumma!! Lite pasta å broccoli till oxå, en snabb å smarrig middag, inte alltför dyr heller. Bra för studenter=)

Ska försöka plugga lite till ikv, iaf kolla igenom gamla tentor å försöka förstå mig på dem.. blää så svårt det ska bli att bli syrra då! Sen ska jag dröma om min sommar.. mm, bara längtar nu!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback