Söndag

Sådära, nu e denna vecka slut. Skönt måste jag erkänna, men samtidigt lite tråkigt. Har som sagt vart fadder nu i en  vecka å har haft så himlans skoj nästan hela tiden, visst har det vart kämpigt men man e bara människa så bara att bita ihop. Har träffat massa nya vänner, roligt partyfolk å härliga rookisar, hoppas vi kommer ses massa under våren å bara ha tokskoj!

Det har då inte vart många knop idag, som det brukar va på söndagar. Har haft tvättstuga nu på kvällen och jag har gjort det klassiska misstaget att stoppa en tvätt men glömma att stätta på maskinen, haha. suck, hade asmkt att tvätta så får ta å boka en tid till iorrn igen. Typiskt mig att göra de, haha

Annars då? Jo imorrn blir en skojig dag. Ska till Västerås å träffa Emmy, vi ska nog hinna med lite shopping innan det blir dags att slå sig ner på Jensens Böfhouse för att svulla massa god  mat. Mmmm, bara längtar efter en god köttbit, va inte dirket igår jag åt en stek=)

Dags at gå å hämta sista tvätten nu innan dörren stängs för kvällen. får försöka hänga upp allr här hemma i min stoora paradvåning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback