Sista rycket nue

egentligen har jag inte tid att skriva ngt här, men måste ju få ha en liten paus fråna llt pluggande.. Blir tokig snart! Det känns inte som det e mkt osm går in i skallen nu heller, lagom  mkt mos där inne nu.. Men men.. Har ju som sagt två tentor imorrn, om-omtentan å sen den riktiga Medicintentran, jippi kayeeey mother *piiiiip*
Har svullat i mörk choklad ikv, tycker att jag e värd det när jag pluggat ovanligt mkt. Det e mkt för att vara jag...
 
Har pluggat å pluggat å vete fan hur detta ska gå, hoppas verkligen på ett Godkänt bara, så mkt mer än så behöver jag inte! Jag ska verkligen förrsöka att börja plugga tidigare till nästa tenta, jag vet att jag sagt det typ 20 ggr å inte fan gör jag det.. Men nu känns det verkligen som så, att jag borde görat.. Annars lär jag inte bli ngn SSK.

vad har helgen att juda på då? Inte mkt skoj.. faddergrejj på lördag i västerås, alltid skoj att åka bort med buss å att de e gratis dessutom tackar man inte nej till.. på lördag ska min andra halva ha avskedsdrink/utgång i Sthlm. hon åker som sagt till Paris men tyvärr kan jag inte joina henne under kvällen. Känns tråkigt men skolan går före, tyvärr...

Ikv e det som sagt tentaplugg som gäller... helst av allt skulle jag vilja ligga nerbäddad i ngns säng å mysa nu å slippa tänka på tentor hit å dit.. men icke sa nicke! Först måste man ju ha ngn att ligg aå mysa med oxå, kan ju va en bra grej, haha. får nog ta å kidnappa emmy imorrn, hon kommer hit innan tentan för att käka lunch så kan nog slänga ner henne i sängen å kramas lite. Tror inte hon tackar nej till det heller om ja känner henne rätt=) *asg*

Nee, slut med pluggpaus nu, dags at tragla vidare med pluggandet nu å bara för mig att hålla tummarna att jag klarar det denna gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback