Nya kläder

Som alla vet är jag en liten shoppaholic när jag väl har pengar och möjlighet att shoppa. För ngn vecka sedan skulle jag plugga till alla tentor men "råkade" klicka hem lite kläder från H&M´s vårkollektion, och idag har de äntligen kommit! Ska ta och npallra mig ner till ICA snart så jag kan få prova allting, hoppas, hoppas att det passar. En sak e säkert, å det e att solglajjorna passar, haha, resten kan jag bara hålla  tummarna för. Måste enr till Åhlens oxå och byta ett våffeljärn som ja fått av mamma i julklapp, igår orse när ja skulle göra toast gick hela skiten sönder, lagom skoj..
Å sen, sen bär det av till Västerås för lite shopping å mys md Emmy. Vi ska käka på Jensens Böfhouse, å jag har lovart henne att vi ska käka dessert oxå, haha, toka hon e=)
Nee, dags att klä på sig nu så jag hinner med allt som ska göras idag,hörs senare å visar kanske lite bilder när alla kläder e hemma.

Ha en underbar dag alla, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback