Ntt år, nytt liv

Jaaahaa, då var man uppe med tuppen igen. Kom hem kl 8 imorse å sov några timmar på fm, orkade inte sova bort hela dagen, känns lite meningslöst. Mkt händer nue, mina favoriter drar utomlands, jättelänge! Men bra att de e billigt att åka till Paris å prag, blir endel turer dit i vinter å vår=)
Gårdagen började på jobbet, (jippi) sen knata ja hem till Andreas för att göra mig finare,härligt folk där. Massa dricka å roligt folk, laddat för en bra kväll. Kvällen blev mkt lyckad, inte riktigt som jag ville men det e inget ja kan göra åt saken. hade så himlans skoj å de kanske va lite onödigt att åka vidare på en annan fest kl 3 på natten, hade ju lioka gärna kunnat stanna jue.. men men, va helt ok på fest nr 2. Lite segt men okej. Orka med folk som e så jäkla glappköftade på fyllan bara, ne ja menar inte mig sj denna gång, haha....

En sak, varför vill ja alltid ha det som ja inte kan få??

Kan ja inte vara lite snäll mot mig sj nångång??

Tydligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback