Natti natt

Nu e äntligen denna dag över. mkt plugg har det blivit, joo då, lite har jag kunnat koncentrera mig på MRSA, Calicivirus och Vattkoppor, haha. Får se vilken kvalite de e på texten bara. Hälften av hemtentan e gjord, resten fixar jag nu i veckan, 2 frågor om dagen å jag e lätt klar innan fredag (hoppas jag iaf). Vill ha lelg å umgås med tjejerna här hemma, ses ju alldeles för sällan så vore skoj att hitta på ngt. En fika e iaf prel inbokad, få se om de kan bli en middag oxå=)

 Pratat me Mr X under kvällen å inser att han faktiskt oxå har fjärilar i magen å inte kan koncentrera sig i skolan, haha. Vet att du läser detta så bli glad nu=) Tur att jag inte har skola nu då utan bara ska jobba som en tok i 9 dagar. å sen e ja tebax i Tuna för en rolig helg.

nee, dags att sussa nu så ja kan och orkar rädda liv imorgon

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback