Mianmys

Då var man i Stockhom nu igen då, detta med blandade känslor. Å ena sidan e det skönt att vara hemma hos mamma och bli lite ompysslad å jobba å tjäna pengar, å andra sidan vill jag vara kvar i Tuna å plugga å mysa med Mr X. 
har vart hemma hos Mian nu på em å käkat lunch oxå, den galna kvinnan drar ju till NZ på onsdag, vill oxå åka bort. Får la nöja mig med en Paris-resa senare i vår.  Låg i sängen å kollada massa konstiga kort från året som gått, haha mkt skoj har man hunnit med måste jag erkänna. Mkt som har hänt på ett år oxå, bra OCH dåliga saker.

Ikv blire inte heller många knop, ska väl kolla på Tv, slappa och bli bortskämd. Vila upp mig så jag kan skriva klart min hemtenta som ska in senare i veckan. Ska försöka sysselsätta mig så gott det går så jag har annat att tänka på än Mr X... Tankarna bara snurrar runt som i en jäkla torktumlare och jag vet varken ut eller in just nu, haha, men jag mår bra, jag är glad och det är det viktigaste. jag ska nu försöka leva i nuet och inte skena iväg i mina tankar, så som jag lätt gör, haha jag e en sån sucker för att drömma mig bort å filosofiera, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback