lördag

Nu så e det lördag på riktigt, en riktigt bra lördaqg måste jag erkänna. Även om huvudet känns lite tungt, magen mår inge bra efter rödvin å kroppen e allmänt uttorkad så e jag glad. Haha, de ni! Inte ofta man e det på lördagar juh..
Igår käkade vi middag här hemma å hade de skoj skoj innan vi gick vidare till Moa å drack lite mer å snackade skit. moa e en sån härlig tjej som mig, hon bjuder på sig sj så himla mkt å e alltid så härlig, fler sånna vänner tack! Vidare till en Innovarefest som va helt okej, inte så bra drag som det e p mina fester men det dög. Mirja, hennes karl å en Dick va där oxå, jordens härligaste killar, haha, hade så skoj åt dem, haha.
natten spenderades inte ensam heller, va så himla mys å det kändes så himla naturligt å bra. Får se vad det blir av det=) 
Ikv blire kalas kalas ska till Emma å föra lite innan vi drar vidare till Mirja, ska bli så skoj att festa med lite andra människor än vad jag brukar göra. annars så e det ju alltid samma gamla gäng som kalasar, men nu så, nu ska jag ha det skoj å mys ikv, så det så!

Btw, förlåt Mian att jag inte kan komma å kalasa med dig idag men har inte hunnit klar med allt skolarbete tyvärr.. Vi får synas på mån lr tisdag innandu åker till NZ!! hoppas ni har det så skoj ikv utan mig, hihi

Så alla vänner, hoppas ni e lika glada som mig idag, å hoppas ni får en riktigt fab kväll, för det ska jag ha=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback