jobbig onsdag

kan man säga att ja haft, fast ändå inte. Första dagen på jobbet, å det är alltid lika skoj att få vara en del av 24an. Gillar cheferna, iaf de på avdelningen, haha de andra ser jag knappt. Personalen e så härlig å åldersskillnaderna oss emellan märks inte för fem öre. Hursom så gick det bra idag, några dagar kvar å sen e jag lite rikare=)

Annars då? Joo, e lite obbigt nu de hära. Massa nya känslor som bubblar upp inom mig och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Maten går knappt ner när de väl e dags för käk, känner mig ännu mer konstig å flummig å vet inte vart jag ska ta vägen. Vill så mkt men man kan inte alltid göra det man sj vill, allt kanske inte är så passande heller. Som sagt, mkt känslor nu, vill ju bara helst av allt få ha Dig här hos mig nu. Kyssa dig i nacken och spoona med dig=)

Aja, inte haka upp sig för mkt på det nu... Pluggandet med hemtentan går frammåt, forfarande mindre skoj men imorrn SKA det  va klart. ska skicka in den till läraren då och så ska jag skicka in en annan uppgigt som jag pysslat med nu i veckan. Fy va ja inte e sugen på att plugga just nu, kanske skulle bli hemmafru ist? haha Skulle ju passa mig perfekt. sova till tio, städa lite, handla, laga massa god mat till den som nu vill ha mg, haha. Kanske ett blivande yrke? hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback