Internetshopping

de måste va de bästa som finns. mitt bland allt pluggande (host) så e det så enkelt att klicka hem lite roliga saker. Igår vart det Desperateboxen, säsong 4, å så endel klädee från H&M. Deras nya vår/sommarkollektion har kommit och det gäller att va snabb för att få det man vill ha. Det b lev iaf ett par bruna glajjor, turkosa ballerinas, svarta byxor, hallonröd cardigan, en kittfärgad klänning. å med ett brunt skärp till (som ja oxå köpte) så blir det såå snygt! tänk er, en kittfärgad klänning me skärp i midian, slarvigt hår, å stora goggles, mmm.. Jag längtar redan tills man får ha dessa fina kläder! kan lägga upp lite pics så ni får se va det blev denna
gång=)


            



1. Den svarta byxan e ju snygg till allting (om den nu passar på min kropp) haha
2. Där ser ni klänningen med skärpet å goggles till, hett, riktigt hett. e det lite kyligare kan man alltid ha ett par leggings under=)
3. En mysig kofta att ha på sena sommarkvällar. Färgen e så fin, passar till min fina bränna som jag självklart kommer att ha efter en månad i Israel och en vecka med Emmy nånstans (hoppas)
4. Sköna vardagsskor att ha till det mesta, passar iof att ha när man går ut oxå, på sommarna passar de mesta me ballerinas. Även dessa en sjysst färg som gör brunbrända ben ännu snyggare!
5. En vanlig enkel topp. fin den med å enkel.

Sådära, det var det jag shoppat för denna gång, lite lyx måste man väl få leva som student? Speciellt om man har jobbat hela jul och nyår, då tycker jag att man har gjort sig förtjänt av det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback