Grattis till mig själv

Idag blir jag gammal, fyller hela 23 år nu. haha, Dagen kunde börjat bättre, tappade nämligen bort mina hemnycklar inatt. Inte va ja fuller heller så jag kan skylla på de... Många turer med påolisen, försäkringsbolag, mamma, bostadsbolaget osv.. Säg ngn jag inte pratat med idag, tror tom att jag pratat med posten i Väserås! haha

Aja, inte hänga läpp över det nu, kvällen igår var mkt lyckad, mina fina rookisar fick upp mig på scen ochg hela Dekår sjöng för mig, kände mig så himla glader. fick massa kramar och, jippie=)

Händer idag då? Sitter i skolan nu, har lyckats tigga till mig lite mat av vännerna och snart så kommer K.fast och byter mitt lås. kostar "bara" 1300 kronor, kunde ju vart värre,. Ska genast ta mig en lååång varm dusch, känner mig lagom fräsch å äcklig nu)  å sen ska jag baka en tårta å fixa groggvirke. Fyller man år så ska det ju firas=) haha

Som sagt, alla vänner, ha en bra dag å hoppas ni inte tappat bort ngt viktigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback