God morgon

Dåå va antebax på jobbet igen då, härligt härligt. jag börjar nog vänja mig så smått med att gå upp innan fem på morgonen, segt men det funkar. Får se det som så att så snart ja jobbat desa dagar får jag komma hem till Mr X å ha en riktigt mysig fredag/helg tillsammans. Står i köket idag då, de e rätt så trevligt, kannästan mingla lite på avdelningen då, samt att jag e som en "springflicka" som är å hämtar saker på andra sidan sjukhuset. Kan va allt från att hämta en säng, till att lämna en patient. Skoj e det iaf och jag tror jag hitat rätt nu, hoppas det iaf=)

Em då, jo jag ska fixa och dona med lite saker, sen hem å göra klart et sista på mina inlämmningsuppgifter så jag kan posta allting imorrn. Å imorrn, ja då ska jag på dejt med Carro minsann, få sae vad det blir för smarrig mat. Hon e ju så duktig på att svänga ihop ngt gott så tvivlar inte ensekund på att det blir en delikat middag med gott å dricka till.

Nu skaj ag återgå till jobbet, sitter i receptionen nu å byter av Emma, stackarn måste ju få i sig lite frulle oxå, hon äter ju ändå för två personer nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback