En vecka kvar...

Då var det bara envecka kvar tills jag e tebax i Tuna igen då, haha. Måste  nog erkänna att det e första gången som jag räknar ner dagarna för att åka tillbaka igen. Kan ju bero på en viss person kanske=) Ska bli mys det.

Nu e jag äntligen klar med veckans skolarbete å det betyder att jag får ha helg imorrn. Det blir först jobb till fyra å sen träffa Carrooow för lite shopping. Måste ha nya strumpbyxor och ska försöka hitta en tunika på gina. Ska även va duktig och försöka minnas att ja måste köpa kurslitteratur. som sagt, missar hela nästa vecka å börjar en ny kurs så kan va bra att hålla sig update med vad vi läser å lär oss.

Snart dags att sova oxå, ska ju ändå upp vid halv fem, haha, Måste erkänna att jag fixar det rätt så bra att gå upp tidigt. Kanske skulle bli bonde ist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback