Duktig flicka

Mm, de har jag vart idag. Suttit i skolan från halv tio till fem å tokpluggat. Känns som att jag lyckasmfå in lite saker i skallen nu, tyvärr alldeles för sent dock.. men men, finns ju en liten chans att man kan få godkänt så lika bra att ta den=)
När ja kom hem så vart det att snabbt byta om till mer slappkläder å sen ta en promenad till Tuna Park för att handlar lite frukt å mörk choklad. Egentligen skulle jag ah en termometer men de e wå himlans dyra så sket i den... Promenera hem, va väl ca 5 km, helt okej tycker jag... Upp till Mart för lite skitsnack,, åååh så ja älskar deras korre, mkt mysigare än i min.. men men, ska nog se till att de blir fint här oxå, haha..
Å nu sitter jag i soffan, m'ätt efter middagen å 2 kiwi.. lite mörk choklad ligger framför mig att avnjutas.. å guud så mumma! Mkt godare än vanlig.. förstår varför BB käkar de ofta, haha...
Skola imorrn då, lagom upphetsande.. men som sagt,m ja e en duktig flicka nu... Ciaoo alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback