Underbar morgon

Ja då var det tisdag igen, dagarna bara rusar förbi och jag har inte mkt koll längre. Vaknade upp vid femimorse för Mr X skulle iväg å jobba, så segt så segt. Men ännu tristare att sova själv de sista timmarna. Drömde bara en massa jobbiga mardrömmar.. blää, gillar INTE att sova sj nu när jag har Dig. Iaf, skola på fm, lr, ja för dem som ska skriva tenta nu på fredag så var det skola, men ja tänkte att ja kasnke kunde lära mig ngt så satt med en stund å lyssna iaf, alltid ngt.
Sen har jag gjort en sak som gjorde mig såå nervös, men i efterhand såå glad!! Hämtade ut en tenta igår som ja fått "U" på, dvs underkänt. Visade den för några klasskompisar som genast hittade massa fel i rättningen så gick till läraren och överklagade den. Hon va lite skeptisk men skulle kolla igenom den, å poff så var jag GODKÄND!! Finally! Jag har kämpat med tentafan sen i oktober, har hållt på me den i över 3 månader nu så vart såå himla glader!
Ikv tänkte jag fira med rödtjut, massa mys, god mat och lite mer mys med Mr X.. hoppas bara inte att han har några speciella planer, haha.
Nu ska jag dammsuga upp lite glas som vi hitatde inatt i badrummet, e typ kvar från festen som jag ahde för en månad sedan, haha, illa illa!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Grattis till tentan! Såg vi ju på en gång att den var g ju! :D

Postat av: Phia

Tjoho, grattis!

2009-02-10 @ 21:14:58
URL: http://phia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback