Tisdag

Då var en till dag av veckan avklarad, en dag närmare Eskilstuna. Som vanligt har jag jobbat, å det känns så tråk att jag inte e kvar där på riktig. gillar alla så himlans mkt där, å e så skoj att se hur mkt man sj utvecklas när man jobbar. Man lär sig ngt nytt varje dag helt enkelt. Det e nu astungt på jobbet, många som halkar å slår sig, flera avdelningar som e stängda å har intagningsstopp pga Calici, piss oxå. Betyder att belastningen på oss ökar och det blir betydligt mer att göra. Ständiga överbeläggningar men vi klarar det fint ändå. Känns som sagt skönt ändå att det bara e tre dagar kvar där, sem ska jag vila upp mig.

Efter jobbet bar det av till stan för att möta upp Anna å Phia, vart lite shopping, som vanlig.. suck, e en sån looser när ja e hemma i Sthlm. Tuna e nog bra för mig för där shoppar ja knappt alls, haha. Blev oxå en middag på Kungshallen, närmare bestämt på Latino Cajun. E såå sjult god mat där, å såå onyttig, men va gör man inte? Finns inte sån mat i Tuna, där e det bara pizza å kebab som gäller så ja måste passa på nu när det finns mer exotisk mat att äta, haha. Åt oss mätta å belåtna, sen va de dags att åka hem=) Vart en liten snabbis till stan med dem men de va trevligt ändå.

NU e ja oxå nyduschad å redo att lägga mig att sova, e trött, mkt trött. Så mkt tankar som snurrar runt i skallen just nu så blir mer trött än vanligt. Du får mig att bli alldeles knäsvag å knas juh. haha

Juste, en till sak. Jag saknar Dig, massor, men snart ses vi igen å då tänker ja inte lämna dig i första taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback