tentaplugg, again

japp, då var de igång igen.. plugg, plugg och åter plugg. Har inte ens tid att gå ner på stan och kolla på alla brandmän som kämpar för fullt med att få branden på Statt släckt, haha då e det illa=) ne men jag har min egna man, jordens finaste och underbaraste, som dessutom kommer hit/jag dit efter jobbet. Jammi!! Haha, jag e ju som sagt en sucker för män i uniform, å e det dessutom den finaste av dem alla och Han e min, ja, det slår stort ska ni veta=)

Som sagt, tentaplugg var det ja, på fredag e det tenta igen, Medicintentan. Blää! Inte alls sugen på att skriva den, vill mkt hellre sova nu, lr bara mysa med P. Så trött på allt som har med hjärtat, blod-hjärnbarriären och hormomner att göra så jag såpyr galla snart!!

nee, dags att återgå till mitt dagdrömmande om Dig, lr så ska jag kanske ta tag i tentapluggandet nu igen. Haft en alldeles för lång lunchpaus nu, haha, as usual=)

Nee, ha en bra dag alla vänner

Ciaoo

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej Nathalie granne:)

Kom på ett bloggnamn och pling så var min blogg skapad: mmillas.blogg.se



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback